Medlem er blevet ramt af en golfbold ved hul 17
Kære medlemmer
Vi har desværre endnu en gang oplevet, at et medlem er blevet ramt af en golfbold ved hul 17.
At blive ramt af en golfbold kan medføre alvorlige personskader, og i værste fald kan konsekvenserne være livstruende. Vi vil derfor kraftigt opfordre alle til at udvise størst mulig omtanke og følge banens sikkerhedsregler.
Det er ikke tilladt at slå over hegnet på driving range. Hvis en spiller observeres gøre dette, vil det medføre karantæne i henhold til klubbens regler.
Vi beder alle medlemmer om at tage ansvar for sikkerheden på banen, så vi sammen kan skabe et trygt og sikkert miljø for alle.
På forhånd tak for jeres forståelse.
