Pas på banen

Kære medlemmer og gæster

 

Vi ønsker alle at vores bane står godt og at det er en fornøjelse at gå derude og spille golf. Desværre oplever vi alt for ofte at der ikke bliver rettet nedslagsmærker op, bunkers ikke bliver revet og turfs ikke bliver lagt på plads. De billeder der er lagt op, er fra de sidste to dage og det kan og SKAL vi gøre bedre!! Der bliver slået slag fra 4. teested mod 2. green hvilket IKKE er lovligt, der er slået store turfs fra fringen ved puttegreenen for enden af klubhuset og i går blev et medlem ramt af en driving range bold på hul 17. Der må heller ikke slås flop slag over hegnet på driving rangen ned på puttegreenen ved hul 1. Dette er ikke acceptabel adfærd og vi har ALLE et ansvar for at dette ikke sker. Så ser du din medspiller glemmer at riven en bunker, mangler at rette et nedslagsmærk op eller ikke få langt hans/hendes turf på plads så mind dem om det på en pæn måde.

 

Lad os nu hjælpes ad med at få den bedste bane muligt.