MedlemsService:

Fra den 2. maj til og med den 8. maj har vi kun sendt en mail til 27 medlemmer med ubekræftede starttider, så vi kan nu sætte pilen på den mørkegrønne smiley. Det er tæt på perfekt men vi stræber efter et nulresultat næste gang.

Vi har fokus på ledige tider
Medlemmerne i en aktiv golfklub som Kokkedal ønsker så mange ledige tider som muligt. Derfor har vi fuld fokus på, at alle bestilte tider skal bekræftes, så der er sikkerhed for at ingen ledige tider står ubrugt.

Du får en indberetning ved over tre ikke-bekræftede tider
Hvis du har over tre ikke-bekræftede bestilte tider i GolfBox på en måned, vil det blive indberettet til klubbens Ordens, regel- og handicapudvalg (ORH). Udvalget kan tildele dig en advarsel og/eller en karantæne for muligheden for tidsbestilling i en periode. Hver enkelt medlems sag vil blive behandlet individuelt.

Dine muligheder for bekræftelse
Du skal bekræfte din tid på følgende måder. Det kan gøres 12 timer før start og senest 10 minutter før start, da din tid ellers bliver slettet.

  • Via Golfbox app i din mobiltelefon (virker dette ikke, skal du benytte dig af muligheden herunder)
  • på klubbens GolfBox automat til højre i klubhuset

Hjælp/vejledning
Din manglende bekræftelse kan skyldes, at du oplever, at der er en fejl i systemet eller ikke kan betjene det. Kom op til MedlemsService på 1. sal så vi kan hjælpe dig.

Sådan bekræfter du din tid på Golfbox app
Bekræftelse af tiden SKAL gøres, ved brug af GolfBox app

  • Login i app’en med dit medlemsnummer og password til GolfBox.
  • Klik på TIDSBESTILLING og dernæst MINE TIDER.
  • Her kan du se alle dine bookede tider. Vælg dernæst den tid, du ønsker at bekræfte.
  •  Klik på BEKRÆFT.
  • Når der kommer en besked op med ”STARTTIDEN ER NU BEKRÆFTET”, er din tid bekræftet, og du behøver ikke at bekræfte tiden på touchskærmen.

Læs om tidsbestilling og regler her