Hærværk igen

Pas på banen Kære medlemmer og gæster   Vi ønsker alle at vores bane står godt og at det er en fornøjelse at gå derude og spille golf. Desværre oplever vi alt for ofte at der ikke bliver rettet nedslagsmærker op, bunkers ikke bliver revet og turfs ikke bliver lagt på plads. De billeder der…